Έρευνα για τη Διαχείριση της Διαφορετικότητας στο Επιχειρησιακό Περιβάλλον
October 1, 2020
On Line Learning Conference by ALBA Executive Development – “Zooming into Executive Development HR for Growth” – 30/10/2020
October 23, 2020

HR Leader Series via MS Teams – “Mastering Remote Work. How to succeed in the new workplace.” – 14/10/2020

Εγκαινιάζοντας τη νέα σεζόν και ανταποκρινόμενοι στις προκλήσεις της εξ’ αποστάσεως εργασίας που έχουμε να αντιμετωπίσουμε ως επαγγελματίες του HR, σας προσκαλούμε την Τετάρτη 14 Οκτωβρίου 2020, 18:30 – 20:00, στην επόμενη on line ενημερωτική εκδήλωση με θέμα “Mastering Remote Work. How to succeed in the new workplace.” με εισηγητή τον κο Κωνσταντίνο Τσούκα, Digital Transformation Advisor|Soft Skills Trainer της εταιρίας FOUND.ATION.

Αξιοποιώντας την εμπειρία που αποκτήσαμε όλοι μας τους τελευταίους μήνες σε ότι αφορά την απομακρυσμένη εργασία, επιθυμούμε σε αυτό το eLecture να συνοψίσουμε τις τεχνικές που θα μας κρατούν παραγωγικούς και συνδεδεμένους.

Οι συμμετέχοντες θα παρακολουθήσουν πρακτικές μεθόδους και στρατηγικές σε ένα εικονικό περιβάλλον που συνδυάζει τα οφέλη της παραδοσιακής εκπαίδευσης, αλλά και την ευελιξία που προσφέρει η εξ αποστάσεως εκπαίδευση και θα μπορούν να αλληλεπιδράσουν με τον εκπαιδευτή μέσω γραπτών ερωτήσεων και άλλων γραπτών εργαλείων διαδραστικότητας.  Περιλαμβάνονται οι εξής ενότητες:

  • Βασικοί Κανόνες για διαδικτυακές συναντήσεις
  • Βέλτιστες πρακτικές για απομακρυσμένες ομάδες υψηλής αποτελεσματικότητας
  • Σημεία-Κλειδιά για μια επιτυχημένη στρατηγική απομακρυσμένης εργασίας
    • Προσέγγιση με γνώμονα την “αποστολή”
    • Αποτελεσματική/Λειτουργική τεχνολογία
  • Εθιμοτυπία επικοινωνίας και κανόνες για το “δέσιμο” ομάδας
  • Ισορροπία εργασίας – προσωπικής ζωής για απομακρυσμένες ομάδες

Δηλώσεις συμμετοχής στην Υπεύθυνη του Γραφείου του ΣΔΑΔΕ, κα Βίλμα Σιελή, στο info@gpma.gr μέχρι την Τρίτη 13 Οκτωβρίου 2020. Οι συμμετέχοντες θα λάβουν έγκαιρα τις απαραίτητες οδηγίες.

Κόστος για μη μέλη: 30 ευρώ

Από το ΔΣ του ΣΔΑΔΕ

Comments are closed.