Στο πλαίσιο των Συναντήσεων Γνώσης και με έμφαση στην εξέλιξη του επαγγελματία του HR, προγραμματίζουμε την Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2019, 18:00 – 21:00, στα γραφεία του ΣΔΑΔΕ, ενημερωτική εκδήλωση με θέμα “Service Design Thinking” με εισηγήτρια την κα Έλενα Μητσιμπόνα, CX Designer, Sales & Service Consultant & Trainer, Field Coach, Managing Director SECRET KEY.
Οι συμμετέχοντες θα κατανοήσουν με πρακτικό τρόπο (learning by doing) τα βήματα , τις βασικές αρχές & τα σημαντικότερα εργαλεία του Service Design Thinking προκειμένου να μετασχηματίσουν θετικά την εμπειρία των πελατών (Customer Experience)
– Τι είναι το Service Design & ποια τα οφέλη του για τους οργανισμούς;
– Ο ρόλος και το προφίλ των Service Designers. Ποιοι μπορούν να αναλάβουν τον συγκεκριμένο ρόλο;
– Τα βήματα ενός τυπικού Service Design project
– Εξοικείωση με τα βασικά εργαλεία του Service Design Thinking : Stakeholder Mapping, Value Network Mapping, Persona Mapping, Empathy Mapping, Customer Journey Mapping, Ideation Mapping…
Οφέλη συμμετοχής
– Δημιουργία ομάδας από καταρτισμένους Service Designers στον οργανισμό σας, οι οποίοι θα συνεργαστούν για να βελτιώνουν δυναμικά την προσφερόμενη εμπειρία σε πελάτες
– Εξοικείωση με τον εσωτερικό μηχανισμό σχεδιασμού εμπειρίας πελατών σύμφωνα με τις μεταβαλλόμενες ανάγκες των καταναλωτών / πελατών
– Δυνατότητα χρήσης Design Thinking Tools & Frameworks για να δημιουργείτε συνεχώς βελτιωμένες εμπειρίες για τους πελάτες
– Ενεργοποίηση δεξιοτήτων καινοτομίας και δημιουργικής επίλυσης προβλημάτων μέσα από την αξιοποίηση της διαφορετικότητας και την ενίσχυση της ενσυναίσθησης των στελεχών
– Ανάπτυξη δεξιοτήτων κριτικής, δημιουργικής, αναλυτικής & συνθετικής σκέψης
– Συγκέντρωση στοιχείων για τη συμπεριφορά & τα συναισθήματα των πελατών
Δηλώσεις συμμετοχής στην Υπεύθυνη του Γραφείου του ΣΔΑΔΕ, κα Βίλμα Σιελή, στο [email protected] μέχρι την Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2019.
Κόστος για μη μέλη: 30 ευρώ
Από το ΔΣ του ΣΔΑΔΕ